Tema: Re: Naujo auto garantija su neribojama rida?
Autorius: SVYT
Data: 2017-06-12 17:27:15
But gera masina, jei nerudytu. Kazkada domejaus santa fe, patiko labai, tai jei virs 5 metu, parudijus kaip 15 e39, o zenklus kainu skirtumas senai e39 naudai nusvere.
hundaju virs 10 metu pirkt drasos man neuztenka, va bmw ir 20 metu nemirktelejes galiu paimt.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/