Tema: Re: Avarija Kaune
Autorius: Yvl
Data: 2017-06-05 09:08:20
svytai, uz lango seniai nebe 1978

"SVYT"  wrote in message news:ogtduf$cup$1@trimpas.omnitel.net...

Nelabai jie ten dinamiski, preita savaite draginau su kazkokiu streetu, ne
stebuklai. Posukiuose irgi kazkada su ziguliu dar su draugais ant javu
kazkur skubejom, irgi privalumas kad kai kuriu trumpu, ypac s formos posukiu
pjaut nereikia. Stabdyt irgi nieko jie stagiau negali, nes gali nuskrist
mocui sustojus, masinoj juk kai uzkerti stabdzius, jei be dirzo tai ir langa
isdauzt gali (buvo drauguinkai demonstravo kaip jo masina stabdo) o moco ir
galas i sona slysta, ir per prieki virsta gerai uzstabdzius.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/