Tema: Re: aplinkos teršėjai
Autorius: Ignas
Data: 2017-06-02 00:09:17
mwahhhahahahahahaha net neaišku, ar ten Konanas Barbaras, ar Clintas
Eastwoodas, nors šitas tai pusašiu nedaužytų, per grubu net jam. Tokiam
herojui pasakyčiau, kad žinau kur stovi nevažinėjama audiaštuom su dar
neišpjautu katalyzu (!!!!!), ir būčiau jo geriausias draugas iki mirties,
visus vaikus, įskaitant mergaites, mano vardu krikštytų, gimtadieniui tortą
keptų. Nes nu veiksmo žmogus, žodiniu pasveikinimu neapsiribotų.