Tema: Re: Nenaudojamas auto kieme
Autorius: 中国百强
Data: 2017-05-31 21:40:18
prikarksėsi. turės paskui visi parkinglaic palikinėti nakčei ;)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

IMHO nesigaus, nes tada su nedeganciomis sviesomis nakti irgi butu galima
isgrust.

"cD-r0m"  wrote in message news:ogmrtd$539$1@trimpas.omnitel.net...

O čia klausimas, tarkim mašina valstybinėj žemės žiemą stovi be žieminių
padangų, galima gal tokiai TA suorganizuot atimt, ir tada išgrūst
skundais iš kiemo?

P.s. Taisyklių formuluočių neskaičiau, bet lyg draudžia eksploatuot ir
be žieminių žiemą, ir neregistruotų.