Tema: Re: Valytuv? ?luoteli? gumos - kur ir kokias pirkti
Autorius: SVYT
Data: 2017-05-11 11:19:26
Isidevejo mechanizmas, replem gali kiek suspaust. Bet metus
 valytuvus, tai kaip ta pati britvos peliuka  metus naudot, kaip
 ir skuta. Jiegi po ziemos sukieteja, pasisiausia pabruzinus leda
 ar purva, netikiu stebuklinga guma kuri to nebijo. As vairuotojo
 pusej po ziemos ir vasaros pabaigoj keiciu, tiesa, perku
 pigiausius, nes nauju nepastebiu didelio skirtumo.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/