Tema: Re: Zomsiniu sedyniu valymas
Autorius: Edo
Data: 2017-05-05 14:04:36
Batu parduotuvej pirk sampuno zomsiniams batams. Nu ar valymo putu geresniu. Man Boston labai patiko kazkada. Buteliuko turetu uztekti.
Planas B - autoprekese visokiu salono valikliu yra, gal rasi kas tinka/patinka ar vadybininkas koks pripis prota graziausiai.
Planas C - maximoje kokioje gobelenu valiklis. Pvz. http://www.svarosprekes.lt/products.php?product=Valiklis-%22Valis%22-apmu%C5%A1al%C5%B3-ir-kilim%C5%B3%2C-750-ml
Tada lauki siltos dienos, isvalai salona kaip priklauso su valikliu, tada dar pereini su gana dregna kempinele ir palieki atidarytom durim min 8 valandom kad isdziutu.

Zek kiek opciju.

--
Free News Reader
http://put.hk