Tema: Re: Rekomenduokite padugnes
Autorius: dzonis
Data: 2017-05-05 13:50:17
Nedideli pas mane :) Kaip nekeista - važiuoklė nustebino iš gerosios pusės.

Naudojai ir žiemą  ar tik ruošiesi ? Neūžia ant asfalto ?  Ant lietuvos R19
net nerandu ant greičio ...

"eSSas"  wrote in message news:oehl3o$igd$1@trimpas.omnitel.net...

"dzonis" <nke230@one.lt> wrote:
> Fiat Freemont AWD

Ach. Nekrato ;-)?

Ant cerokio gerai tarnauja Michelin Latitude Cross XL (245/65R17),
retkarciais mato ir ne asfalto. Naudoju(-siu) visus metus, nekeisdamas

S.