Tema: Re: OT REQ: Placiaformatis ploteris/spausdintuvas
Autorius: tranzoo
Data: 2017-05-03 08:56:38
"E-Zyz" <cust.software@gmail.com> wrote in message
news:oea26r$k5i$1@trimpas.omnitel.net...

>   Nu blemba... Pjaustyt tikslumo uztenka, brezti - ne?

nezutenka nei tam nei anam, bet uzrasui "pardodu ziame", pakabintam 20 m
auksty - pochuj

>   Gali koki pvz nurodyt?

bilekas - pradedant epson T serijos, per cannon imageprograf su hp deisgnjet
t iki visokiu rolandu, mutoh ir mimaki. neskaitant dar kokiu 500 kinieciu...

>   Arba as rasyt nemoku, arba tu skaityt :) Taigi sakau - ispiesia ant
> popieriaus, o po to pagal sita iskarpa iskerpa rankomis is audinio.

as tau ir sakau - kad ypac su neaustiniais audiniais - taip paprastai nebus.
mano atveju buvo lementarios trikotazines kepureles vaikams, kurios
pastoviai kreivos gaudavosi.