Tema: Re: ar anglinis salono oro filtras?
Autorius: eSSas
Data: 2017-04-28 10:56:23
"Arj" <root@ibm.com> wrote:
> veikia labai paprastai - anglis yra chemiskai labai aktyvus elementas, ir

Idomus teiginys. Kaip pasireiskia tas elemento "aktyvumas", kai jo pilnos Zemes gelmes?

> turi labai didelei pavirsiaus plota (nes yra poretos strukturos). Nu ir

Bendru atveju - ne velnio ji neturi to didelio ploto

> visos "pasalines" molekules jungiasi prie jos, o kadangi pavirsius didelis -

Ne "jungiasi", o adsorbuojasi.

> tai ir "sugeria" daug. Lygiai taip pat veikia ir "angliukai" nuo
> apsinuodijimo. Nors man asmeniskai - tie angliniai filtrai daugiau placebo,
> kazkaip as pats skirtumo nepastebiu.

Kartais tikslumas yra svarbu.

"Angliukas" yra greiciau isimtis is taisykles, ir jo savybes neturi nieko bendro su "reaktyvumu"

S.