Tema: Re: Del blaivumo tikrinimo
Autorius: svyt
Data: 2009-07-27 20:23:27
nx gert ir vaziuot, o jei nevalgius ar del kitu priezasciu sureaguos ir
pripusi rimtai? ne visu zmoniu vienodai skaido kepenys alkoholi, jei koks
kepenu sutrikimas del apsinuodijimo maistu tai gali pakakti ir maziuko kad
is tikro kraujyje butu ''lengvo girtumo norma'' (aisku cia sveikam zmogui,
nepagiringam sansu 1 is 1000) Tuo labiau... kam erzinti save, jei gert tai
gert.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.