Tema: Re: auto pirkimas (Renault Megane)
Autorius: Algirdas
Data: 2009-07-27 13:18:01
darbine 08 universalas dyzelis - vienintelis dziuginantis dalykas, bent man,
kuro sanaudos iki 5-5,5l/100. Girdejau, kad turbinos nelaiko.  Pravaziavus
60kkm kolkas problemu nebuvo, isskyrus kad uzsikimso kondisino drenazas ir
keleivio kojas pradejo semti.
Siaip ant kelio laikos daugmaz gerai, plastmases pigios, ir visada toks
vaizdas, kad langai neuzdaryti. Vejukas snioksch. Nors is kitos puses
ziurint pensininkui tai nebloga auto. Ai dar 30kkm tepalu keitimas absoliuti
nesamone.