Tema: Re: amortizatoriu keitimas
Autorius: benamis
Data: 2009-07-26 00:56:10
Kaip ir daugelyje pagyvenusiu masinu:) Prie to pacio, keiciant tuos varztus
reiktu pirkti kokius geresnius ar paprastu is senuku uztektu? Klausiu todel
nes kai keiciau pusasi saabui, buvo varztai sriegio klijais uzklijuoti ir
atsukant juos keletas nuluzo ir keleto sriegis susigadino, bet verzles buvo
tokios prailgintos. Senukuose tokiu neturejo tai emiau varztus identiskus
tik su paprastom, standartinio plocio verzlem. Aisku uztepiau sriegio kliju,
bet ar nieko tokio kad verzle siek tiek plonese nei kad buvo?