Tema: Re: Q:del dazu atitaikymo ir pagaminimo
Autorius: Splitas
Data: 2009-07-24 10:18:25
Spies heckeris, mipa, Profix - tai jei spalva idomesne, tikrai galejo
neatitaikyt...

Turejo cia vieni beda su dazais girininkiju (tamsiai zalia tokia) - vargo
vargo, net kaip baiges nezinau

Pabandyk i DuPont naudojancius kreiptis, gal pades. Vienas dalykas tik -
tokie parinkimai ne visad sekmingi, nes neaisku kaip tu pats ten nusidazysi.
Kai nuo a iki z kontora daro dazyma, jai tai daug lengviau padaryt yra, nes
spalva ne vien nuo dazo kaip tokio priklauso.