Tema: Re: Su LED lemputem TA nepraiesiu, ane?
Autorius: giedriusf
Data: 2017-04-24 14:07:36
On Fri, 21 Apr 2017 18:18:04 +0300, "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru>
wrote:

>TA berniukai zino tik tokias lempikes, kurias gamintojas numate, kai kepe
>zibintus. taigi jei numatyt halogenines-kitaip ir netiks.
>Kurmis

Yra buve man kai variau motoroleri, buvau i pazibincius led susidejes
kad ryskiau sviestu ir nereiketu lempos jungt. Tai TA darbuotojas
pradejo biski burbet kad lempos ne tokios. Nu bet sakau kaip irdai tai
geriau gi kad ryskiau sviecia, geriau kuiti mato etc. Nu taip sako,
ok, ikalbejai :) ir praejau.