Tema: Re: Avarinis?
Autorius: Ignas
Data: 2017-04-23 01:22:40
Vienas geresnių man nutikusių atvejų: sustabdo savaitės viduryje apie
vidurnaktį, reidukas. Prašo dokų ir draudimo - kadangi paskutinį kartą
stabdytas prieš gerus 5 metus, net pamiršau kur tie mano dokai konkrečiai
padėti. Po tam tikro knisimosi randu vairuotojo pažymėjimą, imuosi ieškot
draudimo, po minutės ar pan.automobilio podėlių naršymo paieškas pareigūnas
nutraukia - "nebeieškokit, ponas, tikiu, kad turit. Gero kelio." Ar man
sekasi, ar kaip, bet sutinku vien tik pareigūnus, su mzp dar neteko
bendraut.