Tema: Re: salmas?
Autorius: benamis
Data: 2017-04-19 10:36:29
Pasiseke tiesiog. Draugas tokia pacia preke pirko menesis atgal nuo mano
atejimo. Jam irgi viskas ciki, o man atvirksciai. As speju nebegavo uz ta
kaina kokia buvo apsiskelbes puslapyje ir vat tokiu budu manes atsikrate:)
Paskui pagooglinau atsiliepimu tai tokiu atveju kaip mano ne vienas buvo

"E.D"  wrote in message news:od73gk$f1v$1@trimpas.omnitel.net...

motoday viskas gerai. Pasimatavau, uzsakiau, pasake, kad po 2 savaiciu
bus. Po 10 dienu paskambino, kad turi. Atsiemiau. Naudoju. Patenkintas.