Tema: Re: patarkit d?l duob?s
Autorius: SVYT
Data: 2017-04-17 14:23:36
Gal, itariu taisykles sugalvotos kai visi baltarusiska iranga
 vazinejo.
Bet as del uzdusimo ar gaisro pavojaus vazineju tik
 dizeliais, bjauri mirtis apdegus, savaite skausmuos prasivolioji
 ligoninej kolnatsako inkstai. Uzdust kiek lengvesne mirtis, bet
 ir nemaloni, kai samone yra o pajudet negali, ner jegu. Geriau as
 dizeliu vazinesiu, ramiau, o ir dizelinems nebetruksta nei
 dinamikos nei tylos salone.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----