Tema: Re: kur remontuot kondicionieriu?
Autorius: Lapinas
Data: 2017-04-13 19:51:40
2017-04-13 18:47, ventiliatorius rašė:
> Kaune - googlas ismete "autosaltis", bet apie juos skundu pilni auto
> forumai. http://www.skundailt.com/autosaltis-skundai-autosaltis-29641
>
> gal kas patikrinto yra?
>
> Kaip ir daugumai - po ziemos nepasileidzia. Turbut tuscias.

Autošaltis - patikrintas. Iš manęs gauni rekomendaciją. Dėl freono
gramų, tai pasiklausia ar sau, ar į turgų.
Atvariau po remonto (pirkau muštu priekiu, keičiau radiatorių, tai buvo
tuščia sistema), patikrino sandarumą, po to užpildė. Kondiškė vis tiek
nešaldė, kompai rodė, kad nesusikelia slėgis.

Buvau iš kart informuotas, kad reik nuiminėt pompą (šitą įsidėmėkit),
pagal tai ką jie joje ras - viskas kainuos nuo 600 iki 2500 Lt.
Sutariau, kad atvarysiu po algos.

Atvariau, palikau mašiną. Po pusdienio paskambino, kad galiu pasiimt ir
kainuos 300 Lt.

Pasirodo, keitė sankabą (biški ne tas ką diagnozavo).

Dabar klausimas davatkų forumui: čia yr pizdiec ir reik skundą rašyt,
kad nesugebėjo iškart diagnozuoti gedimą?

Dublis 2

Anie tvarko ir vebastas. Kartais nesikurdavo vebasta, klaida "no flame
detected". Nuvariau, pusdienis, pasiimu. Viskas veikia: išvalė degimo
kamerą.

Dublis 3

Anie tvarko ir elektrą. Nenusileidžia orinė pakaba. Klaida: nesuveikia
išleidimo vožtuvas. Atspausdinu fotkę kaip atrodo tas vožtuvas ir kur
ant liniuotės yra. Pusdienis, 20 €, bloga fiškė, pas juos beveik kieme
MB šrotas, iš ten paėmė fiškę, uždėjo, veikia jau antri metai.

Apibendrinimui: nepigu, bet patirties turi. Ką daro, padaro profesionaliai.