Tema: Re: Del Eshopwedrop
Autorius: gopenzo
Data: 2017-04-18 09:12:43
mano vienas siuntinys sklandė ore pusantros savaitės. atsirado sistemoj
tik kai atsirado Lietuvoj. dabar vienas atsirado labai greit, o dar
vienas iš amazono pristatytas jiems penktadienį, bet sistemoj dar nėr.

bent jau į emailus atsakinėja gana tvarkingai...o šiaip tai stringa
stringa...ir už voko pristatymą ima 3eur :(