Tema: Re: Ar galima pakelti starterio "galia"?
Autorius: Rrr
Data: 2017-04-10 17:01:39
Net jeigu ir nurodyta 10W60, nemanau, kad kazkas atsitiks ipylus 5W40 i
standartini vandeniu ausinama varikli, tik variklis lengviau suksis ir
apsukos kils smagiau ant laisvo.

Tirstas tepalas nebent tures reiksmes, jeigu variklis tepalu/oru
ausinamas, tuomet sunkesnis geriau tuo klausimu.

O siaip reikia ziuret kokioje temperaturoje bus eksplotuojamas moto.
Lietuvai as manau 5W30 (naujesniam) ar 5W40 (senesniam, su salyga, kad
nevalgo tepalau) mocui pats tas. Nes buna pavasari ir rudeni vesiu rytu,
o dideliu karsciu pas mus buna labai retai.

5W tikrai pasijaus vedant salta rytais, lyginant su 10W.