Tema: Re: nepraejau technikines, sena dar galioja?
Autorius: SVYT
Data: 2017-04-08 12:32:21
Ksenonai maziau laista ir ne taip isdega, nors gali but ir
 atvirksciai- konstrukciskai pigesniu medziagu lempa, "nes
 neisdega". Man asmeniskai nepatinka lempos kur spinduli formuoja
 ne stiklas o veidrodis, gal naujose ir gerai, bet senutem toli
 iki tu paciu bmw e28 sviesos.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----