Tema: Re: Q: Turbinos remontas Vilniuje
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-04-07 03:57:58
turbosta, patys pasidaro viską, bet man su jais patirtis tokia, kad
padarė ką padarė, paėmė pinigų ir nieko nepasikeitus apkaltino kitą
mazgą. Būtų px, tarkim padarė savo darbą... Tada sakė, kad pakaitalios
MAF'ą su donoru, ir net už tai paėmė pinigų. Po poros dienų atkreipiau
dėmesį, kad visi varžtai aplink MAFą nesukioti tikrai bent metus..

O juos rekomendavo man mano servisas, kuris žino kaip anuos pist, kad
dirbtu gerai...