Tema: Re: Q: Latvija, kelių mokestis
Autorius: Lapinas
Data: 2017-04-05 22:06:09
2017-04-05 21:18, cD-r0m rašė:
> Aš spėju, kad mane arba į shitlistą pusė grūpso įtraukė, arba autosuose
> niekas Latvijoj dar nebuvo su darbine mašina :)

https://www.lvvignette.eu/#middle:cmd=tariffs

Nu nežinau. Per tą laiką kol laukei atsakymo pats galėjai pasidomėt.
Bybio nukirst neduodu, bet ten nėra komercinių\nekomercinių kategorijos,
lygtais pagal bendrą masę ima ir viskas. Kai švogeriui busą pirkau, tai
iki Latvijos nemokamais keliais variau, o Latvijoj (gal dėl nežinojimo)
pochuj buvo.