Tema: Re: Padiskutuokime. Antraeilininkai
Autorius: kitas
Data: 2017-03-23 13:58:56
On 2017.03.22 19:41, Lapinas wrote:
> http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/03/22/nuomones/kaunieti-papiktino-keisti-vairavimo-ypatumai-miesto-gatvese/
>

> Sveiki, mano vardas Lapinas. Aš esu antraeilininkas Tunelio gatvėj ant
> 60 km/h.
Tunelio g. važiuoju kokius 3 - 4 kart į sav., dažniausiai žemyn. Kažkaip
nepastebėjau labai jau anomalijų dėl 2 juostos :). Kažkoks piktas
rašytojas – moralistas pakliuvo matyt.

Tegul pabando savo moralą K. Mindaugo prospekte rytais, kryptimi į
senamiestį nuo akropolio ... :). Ten Apskritai iš 4 į vieną pusę lieka
viena, nes pirmoji priparkinta, antroje tėveliai išleidinėja vaikus į
mokyklą, ketvirtoje – eilė apsisukti į kairę. Tai visi trečiąją varo. Ir
ką – pagal eismo sąlygas, jeigu kitaip nesigauna.