Tema: Re: Autoplius fotografai
Autorius: Kurmis
Data: 2017-03-21 18:53:21
pilna tu masinu su vokiskais numeriais. net po turgu nebutina dairytis,
gatveje matosi. ir tikrai nevokieciai jas cia vairuoja.
zodziu nebutinai turi buti voGta auto, kad gryztu su numeriais.
p.s. ukrainoje tikrai daug masinu su lietuviska registracija vazinejasi ir
tikrai nevogtu. jei ieskot vogtu, tai ir su lietuviska registracija rastum
masinu is uzsienio pavogtu.
Kurmis