Tema: Re: Kabliai
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-17 14:19:45
On 2017-03-17 13:55, eSSas wrote:

> Kas cia sake, kad fleimas beprasmis? Va iki ko zmogu uzparint imanoma - kabli uz 900 euru statosi ir laimingas :-)
>
> S.

Bet tai zinok panasiai ir iseina, jei gerai daryt. As va supirkau dalis
kabliui tribecai, tai pats nuimamas kablys 320Eu (lenkiskas su olandisku
nuemimo mechanizmu, buciau pirkes westefalia, bet nebegamina, ir tas
lenkisktas buvo vienintelis variantas. Ir tai tik per spec uzsakyma, net
lenku gamintojo kataloguose jo nebuvo), uz elektonikos bloka su rozete
palikau 112Eu (su nuolaidomis, originalas), 12V pajungimas - dar 40Eu
(is westfalios, nes QEM kainuoja 85Eu, ir gauni realiai ta pati ar net
prastesni - fiskes tinka, westfalios kokybe tikrai gera, 20Eu deklas
nuimtam kabliui, westfalia, ir montazas iseis kokie min 60x4h=240Eu
(tiksliai dar nezinau) Taigi suma =732Eu. Ir nera ka sutaupyti - nebent
paciam deti :-) Bet darbo ten tikrai daug (pati kabli prisukti nesunku,
bet pratempti maitinimo laidus iki akumo yra ka veikti...

Na, ManXP netemps laidu iki priekio, darbo kazkiek maziau. Bet ,imant is
dilerio, gausi kokybiskesni kabli, kuris neturetu maziau kaip 500-600Eu
kainuoti. Taigi viskas stoja i savo vietas, ir tie 900 visai normali
kaina, jei darai gerai, o ne pagal garaziniu supratima: prijungia
lygiagreciai lempas auto lempoms, pastato 7 kontaktu puvancia rozete, ir
lenkiska nenuimama kabli su topiniu "milteliniu" dazymu, kuris nusilupa
po 6men... Tada taip, brangiai neiseina: kablys koks 100-150Eu, rozete
su laidu dar kokie 20 Eu, ir, ziurek, dar garaziuke uz 50Eu uzdes kabli.
Pofig, kad kazkas neveiks, pofig, kad po ziemos rozete nebekontaktuos,
pofig, kad is vis nezinosi, lempos dega ant priekabos ar ne... Man ant
outbacko uz panasia kaina ir uzdejo (kazkur 500lt lyg ir su viskuo
mokejau). Dabar turiu kysanti rudziu gabala su neveikiancia rozete.  Kai
uzdejau tribecai mazdaug uz 2750lt (cia su nemazomis nuolaidomis, 1600lt
westfalia kablys, ~700lt pajungimo dalys QEM + darbas), tai iki siol ir
viskas kontaktuoja, ir , bet matomose vietose, jokiu rudziu nera. Ir
kysantis kablys neerzina. Ir lempos visos priekaboje dega (kemperi vos
pravariau pirma tech apziura, nes neveike priesrukine (garaziniai
nepajunge rozeteje). Bandziau su draugo auto - tas pats, taip pat
nepajungta... Gerai, kad tikrintojas patikejo, kad kemperyje nera
priesrukines...)

Audrius K.

Audrius K.