Tema: Re: Kaip chromuot plastika?
Autorius: Kurmis
Data: 2017-03-15 23:36:33
bandau viesinti, nes kalbejausi.
zodziu gali zaistis su bektokiu mazmoziu, bet viskas prasideda nuo 40eu. nes
reikia padirbet kad nuchromuot ir tai sudaro ta piniga.
ten visokie zibintu reflektoriai ir pan. zaislai sukainuoja apie 50eu/vnt.
as baigiu susitaikyti su tuo kas yra, na nebet pasiterliosiu kai dazysis
visa auto, tai ir ta uzrasa kazkaip pamarginsiu.
Kurmis