Kazkaip idomiai pas tave su matematika Realiai 1:100 = 1% 1:200 = 0.5% "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message news:oabibm$tug$1@trimpas.omnitel.net... >O dieve... > > 1:200 = 0.005% > > Uzsipylus dyzelio Statoile ir užsipylus Lukoile, skirtumas tarp kuro dar > ne 0,005% bus... :) > > > > On 2017.03.15 15:31, tranzoo wrote: >> gali pilt ka nori, nes apart tavo pinigines, niekas nenukentes. >> >> fizikos nx nepasiusi - ji veikia vienodai ar tu ja zinai ar nezinai ar >> tiki, ar ne. >> >> beje, jei variklis benzininis su tiesioginiu ipurskimu - jau atsiranda >> potencialas ir kanors supist. >> jau nekalbu apie kruvas bliamba zondu, katalizatoriu ir egr'u - kurie >> tau px itariu... >> >> >> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message >> news:oabcq7$nt9$1@trimpas.omnitel.net... >>> Domejausi ir as paskutiniu metu situo, pats nebandziau dar, tik mane >>> konkreciau domina benzas. Tai kiek teko paskaityt, tai visur tik >>> teigiami atsiliepimai, kai naudojamas santykiu 1:200. Kartu teko >>> paskaityt ir apie dyzelius. Ypac naudojama visokiuose Mazda RX su >>> rotoriniais varikliais, nes jie gan greit devisi ir snekama, kad >>> stipriai prailgina gyvenima. >>> >>> Nemanau, kad kazkas blogo atsitiks nuo 1:200, tai labai mazas kiekis. >>> Dyzeliam kiek buvo testu (neoficialiu), stipriai sumazina >>> dyzelio/traktoriaus garsa, variklis dirba tolygiau ir svelniau. Su >>> benzu tas pats. >>> >>> Esme tame, kad dabar kuras nera toks koks anksciau, todel ypac i senas >>> masinas nebloga mintis ipilti 2T tepalo i kura. Naudojant didesniu >>> kiekiu reiktu but atsargiam, nes kinta kuro klampumas ir kartu >>> palieseja misinys. Kitas daiktas, gali apsinesti zvakes, ismetimo >>> sistema, katalizatorius ir pan., todel reiktu but atsargiam. >>> >>> Kalbant apie mano garaze ziemojancia sportine honda civic zoliapjove, >>> kur nera nei katalizatoriaus, nei lemda zondo, tai pats tas, >>> blogiausiu atveju apsines zvakes ir biski padumys melynai. Vasara >>> reiks pabandyt ipilt. :)) >>> >>> >>> >>> On 2017.03.15 12:26, kitas wrote: >>>> Sveiki, >>>> >>>> Yra tokia viešai neskelbiama nuomonė, kad į mūsiškį dyzelį (na, tipo >>>> atitinkanti EU standartus, kur turi būti, 5% biokuro ir daug maužiau >>>> sieringas, nei RU), santykiu 1:200 – 1:300 įpylus alyvos, naudojamos >>>> 2-takčiams varikliams, pailgėja forsunkių gyvavimo amžius, beigi šalto >>>> dyzelio triukšmingumas, taip pat šiek tiek mažina dūmingumą. >>>> >>>> Atseit, jeigu teisingai supratau, kadangi alyva, pilama į 2-takčius >>>> variklius yra netgi švaresnė už patį dyzelį, tai niekaip nekenkia nei >>>> pačiam purkštukui, nei PDF'ui. >>>> >>>> Citata: >>>> >>>> „... One more information: in Germany we have to present our cars every >>>> 2 years to the TUV -Technical Supervision Organisation - who will >>>> check, >>>> amongs others, the pollution of petrol and diesel engines. >>>> The measured cloud-factor of a diesel engine without use of 2-stroke >>>> oil >>>> has been 0,95. >>>> The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction >>>> of nearly half of the soot particles. >>>> Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the >>>> milage by 3-5%. >>>> >>>> Personally, I use 2-stroke oil now for many years in all of my diesel >>>> cars (my present business car is a Mercedes 320 cdi DPF Automatic). And >>>> I never had any problems whatsoever. ...“ >>>> >>>> >>>> Any comments??? Gal varom pirkti tepalo žoliapjovėm? :) >>>> >>>> >>> >> >