Tema: Re: Pakomentuokite, žinovai, diesel engines
Autorius: Sail
Data: 2017-03-15 16:20:31
Kazkaip idomiai pas tave su matematika

Realiai 1:100 = 1%

1:200 = 0.5%


"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message 
news:oabibm$tug$1@trimpas.omnitel.net...
>O dieve...
>
> 1:200 = 0.005%
>
> Uzsipylus dyzelio Statoile ir užsipylus Lukoile, skirtumas tarp kuro dar 
> ne 0,005% bus... :)
>
>
>
> On 2017.03.15 15:31, tranzoo wrote:
>> gali pilt ka nori, nes apart tavo pinigines, niekas nenukentes.
>>
>> fizikos nx nepasiusi - ji veikia vienodai ar tu ja zinai ar nezinai ar
>> tiki, ar ne.
>>
>> beje, jei variklis benzininis su tiesioginiu ipurskimu - jau atsiranda
>> potencialas ir kanors supist.
>> jau nekalbu apie kruvas bliamba zondu, katalizatoriu ir egr'u - kurie
>> tau px itariu...
>>
>>
>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>> news:oabcq7$nt9$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Domejausi ir as paskutiniu metu situo, pats nebandziau dar, tik mane
>>> konkreciau domina benzas. Tai kiek teko paskaityt, tai visur tik
>>> teigiami atsiliepimai, kai naudojamas santykiu 1:200. Kartu teko
>>> paskaityt ir apie dyzelius. Ypac naudojama visokiuose Mazda RX su
>>> rotoriniais varikliais, nes jie gan greit devisi ir snekama, kad
>>> stipriai prailgina gyvenima.
>>>
>>> Nemanau, kad kazkas blogo atsitiks nuo 1:200, tai labai mazas kiekis.
>>> Dyzeliam kiek buvo testu (neoficialiu), stipriai sumazina
>>> dyzelio/traktoriaus garsa, variklis dirba tolygiau ir svelniau. Su
>>> benzu tas pats.
>>>
>>> Esme tame, kad dabar kuras nera toks koks anksciau, todel ypac i senas
>>> masinas nebloga mintis ipilti 2T tepalo i kura. Naudojant didesniu
>>> kiekiu reiktu but atsargiam, nes kinta kuro klampumas ir kartu
>>> palieseja misinys. Kitas daiktas, gali apsinesti zvakes, ismetimo
>>> sistema, katalizatorius ir pan., todel reiktu but atsargiam.
>>>
>>> Kalbant apie mano garaze ziemojancia sportine honda civic zoliapjove,
>>> kur nera nei katalizatoriaus, nei lemda zondo, tai pats tas,
>>> blogiausiu atveju apsines zvakes ir biski padumys melynai. Vasara
>>> reiks pabandyt ipilt. :))
>>>
>>>
>>>
>>> On 2017.03.15 12:26, kitas wrote:
>>>> Sveiki,
>>>>
>>>> Yra tokia viešai neskelbiama nuomonė, kad į mūsiškį dyzelį (na, tipo
>>>> atitinkanti EU standartus, kur turi būti, 5% biokuro ir daug maužiau
>>>> sieringas, nei RU), santykiu 1:200 – 1:300 įpylus alyvos, naudojamos
>>>> 2-takčiams varikliams, pailgėja forsunkių gyvavimo amžius, beigi šalto
>>>> dyzelio triukšmingumas, taip pat šiek tiek mažina dūmingumą.
>>>>
>>>> Atseit, jeigu teisingai supratau, kadangi alyva, pilama į 2-takčius
>>>> variklius yra netgi švaresnė už patį dyzelį, tai niekaip nekenkia nei
>>>> pačiam purkštukui, nei PDF'ui.
>>>>
>>>> Citata:
>>>>
>>>> „... One more information: in Germany we have to present our cars every
>>>> 2 years to the TUV -Technical Supervision Organisation - who will 
>>>> check,
>>>> amongs others, the pollution of petrol and diesel engines.
>>>> The measured cloud-factor of a diesel engine without use of 2-stroke 
>>>> oil
>>>> has been 0,95.
>>>> The same factor with the use of 2-stroke oil has been 0,47 - reduction
>>>> of nearly half of the soot particles.
>>>> Besides this, the use of 2-stroke oil in the diesel will increase the
>>>> milage by 3-5%.
>>>>
>>>> Personally, I use 2-stroke oil now for many years in all of my diesel
>>>> cars (my present business car is a Mercedes 320 cdi DPF Automatic). And
>>>> I never had any problems whatsoever. ...“
>>>>
>>>>
>>>> Any comments??? Gal varom pirkti tepalo žoliapjovėm? :)
>>>>
>>>>
>>>
>>
>