Tema: Re: Susimėčiau dėl KET - FINIŠAS
Autorius: Lapinas
Data: 2017-03-14 21:07:33
2017-03-14 20:57, ABLomas rašė:

> Čia taip yra, nes TAŠKAS. T.y. jis taip pasakė.
> "Pagrindinio kelio šalutinė juosta" xD

Nebesisvaiginkit. Aš cituoju kelių policijos logiką, dėl išvedžiojimų
galėsite aiškintis teismuose.

Beje, kad ir kiek tai jums ir man nepatiktų, bet tą "geležinė"
policininkų logika sprendžiant kaltę yra gan paprasta ir daugeliui
labiau suprantama negu jūsų visokie išvedžiojimai apie rikiavimąsi
nerikiavimąsi ir kitokias chujnias.

Trumpai: jei esi šalutiniame, tai turi praleisti viską pagrindiniame,
net jei jis važiuoja skersas ant dviejų ratų ir dar bybiu mosikuoja per
šoninį langą.