Tema: Re: Kodėl pas mus beveik niekur nestato ženklų "Pagrindinis kelias"
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-03-10 11:06:01
On 2017-03-10 10:58, bzik wrote:
> kad keliu rūpinasi vietinė fauna ir dėl ženklinimo nesikreipia, nes
> visiems viskas aišku. Kas sugalvojęs negali pats ženklą pastatyt

Tai valio - visos sankryžos lygiareikšmės (ir šiaip jau taip ir turėtų
tokiuose kvartaluose būti). Beje, pas mus darbe ir fleimas sia tema
užvirė dėl to, kai kai kurie tos vietinės faunos atstovai įsivaizduoja,
kad ten kazkurios gatvės pagal jų paniatkes yra pagrindinės, o kai
kurios šalutinės.

Aš problemą matau miesto gatvėse, kur labai retu atveju prieš sankryžas
ar gatvės pradžioje stovi "Pagrindinis kelias".