Tema: Re: ne per stipriai ?ia?
Autorius: marijonas
Data: 2017-03-09 15:39:16
giedriusf <Giedriusf@nereikgmail.com>

> Pries kokius metus man kilo mintis padaryt ta pati kaip tas bmw,
> bestovint kamsty kokias 20 min. Bet pabijojau kad kokie mentai uz 3
> masinu nestovetu :)
>
> Vaziavo tas bmw pries eisma? Nevaziavo. Kirto istisine apsisukdamas.
> Chuliganas nes turi aukstesnes prosvaisos masina ir neuzklimpo? :D

Buvo man taip pries kelis metus - uzkniso stoveti kamstyje ir
 nuvaziavau per padanga islindes i priesinga juosta iki platejimo
 juostos.
Uz triju masinu gale is karto isijunge mirgalkes ir atsivijo.
Nusiteikiau pabaudai, o jie aplenke ir nuvaziavo.
T.y. stovejo tam paciam kamsty uz manes gal 20 min., pamate mane
 isvaziuojant ir nusprende, kad ir jiems gana, reik
 vaziuot..
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/