Tema: Re: Ar klausimas Passat vs A6 vertas būt keliamas?
Autorius: Pasimetes
Data: 2017-03-07 16:24:26
su passatu diena vazinejausi, kaip ir viskas ok ten, o audinej tik salone
sedejau, nes toki varianta pradejau svarstyt ne taip senai, kazkaip galvoju,
kad audine turetu geriau tesdraive pasirodyt tiek kiek visas interjeras uz
passata atrodo galva auksciau, na cia tokie lukesciai sakykim, bet realiai
kazkodel mane tie varpeliai ir svilpukai kaip maza vaika naujas zaislas :)