Tema: Re: Cia ne autosai, cia bazaro grupsas :(
Autorius: MAXX
Data: 2017-03-01 16:47:48
heheheh, myzhu :)

 Best regards,

MAXX
Dodge Grand Caravan'02 3,3 LPG
BMW E60 535d '04 be  LPG (kolkas)
Citroen C4 VTS'10 2.0 HDi16
--
"Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message
news:o93me8$d8h$1@trimpas.omnitel.net...
Iki gruodzio men. nebuvau ce prisijunges, bet del jums zinomu priezasciu
teko tai padaryti. Kai prisijungiau, mane iskart uzpuole troliai, po to
uzgriuvo fleimai, o dabar ir OT.
Blin, neverskit grupso socialiniais tinklais @#$^^%&
Kitaip NNTP privalumai nueis suniui po uodega :(
Man negaila, fleimas gali buti, jeigu i tema, o jei ne, tada kruvoje meslo
pasidaro sunku rasti perla.
Blogiausiu atveju, jei netinka Talk grupsas, keiskite subj arba pridekite
OT, bus bent jau imanoma nufiltruoti

P.S. Kad nebutu dar 1 feimo, siulau tik tai pliusuoti arba minusuoti ;)

---