Tema: Re: susmeciau del KET, II dalis
Autorius: Kesha
Data: 2017-02-24 11:41:36
> panasi situacija:
> siandien, vaziuojant nuo LAzdynu tilto Oslo gatve, ties ta vieta, kur
> isukimas i Vakarini aplinkkeli noriu nusukti, o ten - vorele mashinu, kurios
> niekur neissuka, o vaziuoja is Lazdynu irgi i Vakarini. ten labai neilgas
> ruozas, kad isiliet, tai realiai jau turejau ir i veidrodelius ziuret, kad
> isipazishyt ir i prieki, kad neiliurlint i atitvarus, BET, tie, kas vaziavo
> greitejimo juosta nenorejo manes ileist. jiems lygiai tie patys zenklai, kaip
> ir kiekvienoje dobilo sankryzoje: duoti kelia ir rodykle i deshine. greiciu
> [...]

Pagal ženklus, tai ten ne greitėjimo juosta, ten 100m ar kiek ten
kelias su 3 juostom (507 numeris lygtai kelio ženklo)...
Todėl tavęs važiuojantys ta juosta, neprivalo praleisti, tiksliau ten
jų pirmumas, bet ten turėtų vadovautis užtrauktuko principu, bet visi
labai svarbūs, todėl tenka lįsti rizikuojant :)