Tema: Re: Ilgas priekinio stiklo ilgas skilimas - kas gresia? Kur tvarkyt?
Autorius: MRT
Data: 2017-02-23 20:59:07

> Nagingas :)

nemokejau susirast .. siaip pasikrapstyt visai nieko..
na ir tingejau srotus zonduot ar yra dar i metala nepriduotu tokiu..

https://shop.euroimpex.lt/lt/dalys/382/zibintas-p.k./brand:14;model:201;specification:378

aisku ir kita aplinkybe buvo - du ar trys servisai pasakojo,
kad nesireguliuoja .. TA dede sukiojo irgi nesireguliuoja..
o kai as suku - matau, kad juda tas reflektorius..
Tik jis max pakeles sukasi toliau ir iskrenta varztas :D..
Po keliu bandymu isluzo dantraciau, tada jau "taisiau" :)

> Na, kažkaip pirma reakcija tokia buvo, ne tai kad panaši mintis negalėtų
> kilti :), bet mano galva labai tikėtina, kad laisvai gali plisti toliau
> ir keli sutaupyti valytuvo cm nepagelbės, greičiau jau teks keisti
> stiklą. Tik va čia jau dilema: pigesnis kinietiškas pagal atsiliepimus
> mažiau braižosi ir geriau laikosi, o normaliai elektronika veiks ir
> mažiau kais vasarą su brangesniu (~200 €), bet braižysis... :( O kiek
> kainuotų originalus mano piniginė jau ir girdėti nenori, ypač kai jokios
> garantijos nėra, kada laimėsiu kitoje skilimų loterijoje :D

nu jo.. neoriginalai dar dar.. tiesa, apie krituliu daviklius ir
soliarinius stiklus tai nieko nesupratau.. pas mane Fiestos :D