Tema: Re: Valytuvai - kokius renkatės ?
Autorius: Rimas
Data: 2017-02-20 10:17:32
On 2017.02.20 10:07, Velnias wrote:
> Kad neaišku, kurioje lenkijos ar rumunijos manufaktūroje tie "BOSCH"
> pagaminti. Pirkau gal 3 komplektus skirtingose LT autodalių
> parduotuvėse, vis tikėdamasis kad "o gal šį kartą bus geri" - figuški.
> Vieni cypė jau iš karto nauji uždėti, kiti po 2 - 3 mėnesių - tikrai
> nebetikiu, kad ten originalūs Bosch valytuvai.
> Originalūs iš atstovo bent metus valo tikrai gerai (papuolė Hella ir
> Valeo). Dar kaip ir sakiau maloniai nustebino Heyner (ant dėžutės
> parašyta Made in Germany) - daugiau nei dvigubai pigesni už
> originalius, bet valo kol kas apie pusmetį puikiai.

Nu tai aš ir pirkau iš atstovo su ta mintim kad vėl 2-3m užteks ir kai
po gero pusmečio wtf? Tada dar kartą - ir vėl wtf? tada iš eolto - nu
lygiai tas pats, kas iš atstovo...
Tai ir nežinau - ar jie Kaune pardavinėja tą patį bosch kaip ir kitos
krautuvės, ir nesiūlo oem arba bbž. Vasarai bandysiu kokį kitą gamintoją.