Tema: Re: VW problemos
Autorius: Rrr
Data: 2017-02-17 03:42:23
Jeigu getho stiliuku, tai paimk rezistoriu ir atjunges davikli ikisk i 
kistuka ir suzinosi ar tame problema.

Golfais ir dizeliais nesidomiu. Pagal viska, koks 8k - 6k ohm bus pats 
tas pabandymui.

Cia grafikas kokia varza ant kokios temperaturos, bet nezinau ar VW 
davikliui bus tokia pati.

https://www.bmotorsports.com/shop/images/clt-resistance-graph.gif


Blogiausiu atveju prarasi 6 euro ct. :)

https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=43103


Kitas variantas, issiaiskinti kokia turi but prie kokios temperaturos 
varza ir prijungus prie daviklio testeri paziuret kiek rodo. Jeigu rodo 
gerai, vadinasi problema ne daviklyje.


On 2017.02.16 12:24, Romas wrote:
> Ligos istorija:
> Buvo senas akumas prie -5 laipsnių sunkiai sukdavo, bet jei prasukdavo
> užsivesdavo momentaliai be žvakių kaitinimo.
> Pakeičiau akuma, dabar prie -5 suka be problemų, bet sunkiai vedasi.
> Ilgiau pasukus starterį trukčiodamas nenoriai uzsiveda.
> Kompas klaidų nerodo. Tik itartini aušinimo skysčio temperatūros
> parodymai - prie 0 laipsnių išorines temperatūros rodo 85 laipsnius.
> Užvedus temperatūra kyla. Panelėje termometras paprastai rodo normalią
> temperatūra, kartais išilus varikliui paneles termometro rodykle krenta
> iki 0.
>
> Kad išspresti problemas gal užtektu kažkurį termo daviklį pakeisti?
>
> VW GolF 74kW 1,9 TDI PD 2003