Tema: Re: Suvirinimo aparatas
Autorius: sharkius
Data: 2017-02-13 20:50:58
sos <boss@lrt.ru> Wrote in message:
> kuom tie kempai geresni uz paprasta elektrodine svarke?

Elektrodine svarke skirta igudusiems ir tingintiems valyt irgi
 smirgeliuot surudijusius, tepaluotus bei dazuotus gelzgalius. Del
 storio tai kai moki tai px koks ten storis, sklando legendos apie
 svarscikus su 4mm elektrodais konservu skardbonkes uzvirinancius,
 tai dusliarkos jiems isvis juokai.
 Beje, del tu dusliarku - nera ten viskas taip paprasta, kempa
 turet ir snargliuot nepakanka, nes supuvusio vamzdzio nesigauna
 tvarkingai privirint, o viska issipjauscius reikia turet ka det i
 tas vietas, su vamdziu is patvorio neprivaidinsi, alkuniu
 pasidaryt paciam irgi nesigaus, viska susirinkus paaiskeja, kad
 virsutinei siulei reikia blatnai lenkto antgalio, arba nuardyt
 visa dusle nafig... netgi servise, dusles remonte is 100eur kokie
 80 sudaro detaliu kaina o 20 darbas. Kas del supuvusio kebulo
 remonto tai apskritai ten slenkscius visokius ar sparnus virint,
 tai visas darbas yra tvarkingai prisipjaut lopus, o po to nors ir
 kniedem - rezultatas toks pat apgailetinas bus;)... bet siaip,
 garaze, megstant kazka pasikrapstyt ar koki daikta susikonstruot,
 kempas reikalingas daiktas ;)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/