Tema: Re: kur ten vln vakariniame aplinkkelyje matuokliai?
Autorius: Aras
Data: 2017-02-10 10:36:28
Čia tik tamstai taip atrodo. Aš neginu projektuotojų, bet kad šuliniai įrengti chujovai, tai faktas. Ir kad šulinių dangčiai naudojami ne tie, tai irgi faktas.

Dabar apie projektuotojus, o konkrečiai apie Kulakauskienę. Jei tai Elena Kulakauskienė, tai anot SPSC, ji konstrukcijų neprojektuoja. Todėl kaltinti tą Kulakauskienę yra neteisinga.

Čia reikia imti už pautų visą proceso grandinę, nes projekto rengėjai net nesivargino (bent jau aš taip spėju) ir iš konstrukcijų pusės jokių sprendimų dėl dangčių įrengimo (važiuojamojoje dalyje) projekte nepateikė. O jeigu ir pateikė, tai rangovai garantuotai prigrybavo, mol "naudojam plaukiojančiuosius dangčius", kur niekas nesupranta, kaip ten viskas veikia. O jei ir supranta, tai neįrengia taip, kad visa tai veiktų.