Tema: Re: Offtopic: siuntimas iš Kinijos
Autorius: kaiser
Data: 2017-02-10 09:50:48
Variantas pirkti iš TaoBao.com (ala kinietiškas Ebay) per agentą.
Kažkiek pigiau nei Aliexpress turėtų būti ir siuntimo variantus galima
rinktis.
Čia berods tas modelis: http://www.cssbuy.com/item.php?tid=536205492370 .
Žinant kainą ir svorį, galima pasiskaičiuoti daugmaž galutinę kainą.
Esu porą kartų pirkęs nebrangius daiktus per Cssbuy, viskas normaliai.
Gali pas juos tik adresą nuomot, o gali pilnai jiems perduoti nupirkimą
nurodęs TaoBao produkto puslapį.