Tema: Re: opel elobau
Autorius: MRT
Data: 2017-02-08 11:26:14
> <..> ir atradau, kad potenciometro verte nekinta ji
>
> o kieno kojos?.. potenciometro ar to sensoriaus?..
> Nes jei supratau, ka internautas litavo, tai potenciometro kojas
> takeliu, kurie sujungia potenciometro kojas su paties sensoriaus kojom.

+

Del sukiojant verte nekinta, tai kaip ir panasu i cia:

http://vectra-club.ru/forum/viewtopic.php?f=100&t=146655
Причиной оказался пластмассовый переходник между осью дроссельной
заслонки и осью ДПДЗ. Была большая вЫработка, так, что ось
дроссельной заслонки там вращалась ни за что не цепляясь

http://s017.radikal.ru/i414/1111/30/132f39f44393t.jpg
http://s017.radikal.ru/i420/1111/0b/6a514b2fafc7t.jpg