Tema: Re: Langu purkstuku skylutes
Autorius: kef
Data: 2017-02-02 12:12:47
Tai mesk lauk ta shudina koncentrata. Paskutini karta uzako kokiais 9x-ais,
kol buvau durnas ir naudojau vandeni is ciaupo. Jokiu DACu nemedzioju, jei
jau parduduotuvej n savaiciu stoveje bakai be dumblo ir nuosedu tai akt ten
tiesiog nera kam. O -25 salciams naudos is to neuzsalancio nedaug. Purkst
vis vien negalima kokias 10-15min nuo uzvedimo, nes kol stiklas saltas
mikliai isgaruoja spiritai ir susala likes vanduo.