Tema: Re: O kaip su Skodom?
Autorius: Vytooks
Data: 2017-01-31 10:03:31
Pirmiau man prigasdina, kad normalių mašinų rinkoje nėra, o paskui klausinėja ko neperki
Aš jau sakew, mano važinėjimai prasideda nuo balandžio, tad dar turi laiko rinktis
Apie pora stukiu biudžetą jau nekalbu, išleisiu kažur apie 3,5k
Savaitgali planuoju varyt į Kwn pasidairyti gyvai ir yra porą kandidatų