Tema: Re: AWD mergaitei
Autorius: ManXP
Data: 2017-01-25 15:16:42
Tai be abejo, cia jau kiekvienam pagal asmeninius pasirinkimus. Man
asmeniskai F01 arba W221 irgi labiau patinka uz LS (tiek isore, tiek vidum,
tiek kai kuriais zaislais), bet kadangi kriterijai kiti, spjaunu i tai ir
vazineju...

"tranzoo"  wrote in message news:o6a852$jv$1@trimpas.omnitel.net...

as turejau pvz su alfa 156 - 5 metai, 130kkm o servise tik del tepalu
keitimo..

bet kad ji kokybiska - pasakyt tikrai negaliu.

is mano turetu - tik 2011 touranas paprase serviso - parejo siurblys klimos
ir galinio lango valytuvas per pirmus men. keite jam ir stabilizatoriaus
traukes ir granatas, bet cia is meiles geriems keliams.

kad vw kokybiski - oj toli grazu...

nudar del lioxos tai kad ju kaina visai nebloga, nors kaip uz toyota su
odinem sedynem - brangoka. neman lioxa masinas gamina - nelimpa, nepatinka
ir nedziugina, ir px kad negenda.