Tema: Re: Swedbank KASKO draudimas
Autorius: Night
Data: 2017-01-24 20:48:01
Prašom. Čia copy/paste iš pretenzijos, kuri buvo surašyta jau trūkus
kantrybei - kai telefonu ir kitais metodais siuntė toliau. Po šito laiško
pervedė babkes ne už ilgo, prieš tai dar sugebėję pasiskambinti operavusiam
profesoriui ir pasitikslinti, ar jis tikrai tokią traumą gydė... Draudimas
ne kortelinis, o gyvybės ir traumų kažkoks.

Tuo tarpu kita bendrovė, Compensa, už tas pačias traumas išmokėjo viską be
nei vieno klausimo.

2016-03-10 buvo kreiptasi į Jūsų draudimo bendrovę, dėl patirtos traumos ir
draudimo išmokos išmokėjimo pagal traumų lenelės A du punktus: 2.52 –
menisko plyšimas, patvirtinas operuojant ir 2.37 – blauzdikaulio lūžis
(išskyrus blauzdikaulio užpakalinio krašto ir vidinės kulkšnies lūžius).
Išmoka pagal 2.52 punktą buvo išmokėta nedelsiant. Dėl blauzdikaulio lūžio
buvo pateiktos dvi gydytojo radiologo išvados: 2016-01-02 dešiniojo kelio MR
tyrimas nr. 52, pasirašytas gyd. XXX, su išvada „Blauzdikaulio medialinio
krumplio dorsalinėje dalyje matomos įskilimo linijos...“ ir 2016-01-19 deš.
kelio sąnario KT tyrimas nr. 17140, pasirašytas gyd. XXX su išvada
„Blauzdikaulio medialinio krumplio atraminiame paviršiuje dorsaliai matomas
subchondrinis nesugijęs lūžimas bes dislokacijos...“. Deja šių akivaizdžių
lūžimo faktą patvirtinančių dokumentų Jums neužteko, ir manęs buvo paprašyta
pateikti gydytojo ortopedo-traumatologo išvadą, patvirtinančią lūžimo faktą.
2016-04-26 Jums buvo pateikta 2016-04-25 medicinos dokumentų išrašas,
pasirašytas gyd. YYY, kurio 4.1 punkte aiškiai nurodyta diagnozė –
„Blauzdikaulio medialinio-dorsalinės dalies krumplio lūžis be dislokacijos“.
2015-05-05 iš Jūsų buvo gautas raštas SLI-03-01-414297, kuriame net
neužsimenama apie Jūsų primygtinai reikalautą gydytojo ortopedo-traumatologo
išvadą, tačiau cituojamos mano anksčiau minėtos ir pateiktos kelio sąnario
KT ir MRT išvados (nors man anksčiau buvo žodžiu pasakyta, kad radiologo
išvada kaip įrodymas nėra priimtina). Taip pat rašoma, kad subchondrinis
krumplio lūžimas traumų lentelėje nenumatytas ir dėl to draudimo išmoka
pagal punktą 2.37 nebus mokama.
Noriu atkreipti dėmėsį, kad vidinis blauzdikaulio krumplis lot. condylus
medialis yra neatskiriama blauzdikaulio dalis. Traumų lentelėje A numatytos
tik dvi sąlygos, paminėtos auksčiau, pagal kurias punktas 2.52 būtų
netaikomas. Šiuo atveju blauzdikaulio krumplis nepiklauso nei blauzdikaulio
užpakaliniam kraštui, nei vidinei kulkšniai. Taip pat lūžio apibūdinime
pavartotas žodis „subchondrinis“, nurodo lūžio tipą. Lūžio tipai traumų
lentelėje A punkte 2.37 neminimi, tokiu atveju darant išvadą, kad draudimo
išmoka nuo lūžio tipo nepriklauso.
Remiantis aukščiau išdėstytais aikviadžiais faktais ir jau anksčiau Jums
pateiktais įrodymais, prašome nustoti vilkinti laiką ir nedeliant išmokėti
draudimo išmoką pagal traumų lentelės A 2.37 punktą arba atsakyti į šią
pretenziją įstatymų numatyta tvarka. Negavus išmokos arba logiško
paaiškinimo apie jos nemokėjimą bus kreiptasi į Lietuvos Banką tolesniam
ginčo sprendimui.