Tema: Re: atkalbÄ—kit kÄ…? :)
Autorius: neratoblogo
Data: 2017-01-24 11:00:10
Vazinejom su zmona su tokiu po Sicilija.  Abiem patiko.

Man patiko, nes labai geri apzvalgos kampai, t.y. nesijauti, kad sedi
tanke. Parkuotis lengva - gerai matai ne tik priekyje bet ir sonus,
uzpakali. Pvz. naujame hiundai i30 ir i40 - pesciuju prie perejos as
nematau, nes priekinio stiklo balkis (A kolona) labai storas ir
leidziasi nuozulniu kampu, tad  bent jau su mano ugiu (180) labai
apribotas matomumas 30-45 laipsniu kampu.

Dar netiketai daug erdves priekyje, t.y. galva nesiremi i stoga priekyje
ir siaip, kadangi dideli langai aplink - jautiesi gerai. Man paprastai
vairuojanciam minivena, dazniausiai visose normaliose masinose buna mini
klaustrofobiniai diskomfortai pvz. vairuotojo pozicijoje Skoda Superbe
as plaukais stoga liesdavau (ezio sukuosena:) Tai va sitam mazajame
Fiate vairuotojo pozicijoje plaukai ir kakta niekur nekliuvo :)

Kaip reikalai gale - nezinau. Kuprines ir vandens buteliai tilpdavo :)

Traukos malantis po Sicilijos kalnus uzteko, tiesa, pavaras jungineti
reikejo.

Tik kuro sanaudos bent 2 litrais buvo didesnes nei deklaruojamos.