Tema: Re: Q: audi a3 (8l)
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-23 00:43:15
nu va. t5 vairuot neteko, bet esu kelis kart vaziaves su v70 R.
abu kiek zinau pasizymi tikrai dideliu turbo lagu, lyginant su kitais.
tai tiesiog reik moket su juo vaziuot ir tiek.
kazkada turetas probe GT jauciu viena smagiausiu masinu buvo, nors AG
ispudingais skaiciais nepasizymejo. is AT ne kibiru turejau e36 323 ir
opeli mv6 - zinau apie ka tu kalbi, bet tai tiesiog 'lengvas' kasnis,
kai tingi mokytis vaziuot. greit prasideda, greit baigiasi AT valinimas.