Tema: Re: Ka daryt su Vokietija?
Autorius: Tomas
Data: 2017-01-20 16:55:54
Pats sau nuoširdžiai atsakyk į klausimą ar vežtum kažkam auto už 100€ pelno?
Greičiausiai ne. Tai kam kliedėt tokias litanijas?

"CodeC"  wrote in message news:o5sthp$dst$1@trimpas.omnitel.net...

kazkokios isimtys su biski pasakelem surasytos.

1. 'parinkome' - reiskia jis parinko. tai kas jam naudinga, tik
nebutinai tau tai sake. butu kitaip - butum nuvares ir pats nusipirkes.
arba butum dures pirstu i konkretu varianta su zinomu VIN. bet tokio
niekas tau nevaziuos parvezt 'uz gera kaina'. net Tomas is newsu.
2. nuvaziavo su bendrais. kamon. jie ten tryse-keturiese is to 100eur
'biznio' baliavojo ? :) gal kazkoks netipinis atvejis. bet daugumoj
butent su tralu ir veza. dvivieciu arba vienvieciu. nes nuvaziuot su
kazkuo tai reik. ir varo po viena zmogu, nes ir taip ten bizniukas labai
negarantuotas ir nedidelis. dauguma turi zmogu ten, kuris dar pries tau
parodant varianta 'isrenka ka reikia'.
3. nusiderejo daugiau nei tau sake. kitaip net nebutu vaziaves. to, nuo
kurio nenusiderejo, tiesiog nepirko. nebutinai tau pasake viska, kaip
buvo is tikro. o is taves paeme tiek, kiek sutaret. o nuderet daug
mokslo nereik. kai moki potencialiai issirinkti 'daug zadancius'
variantus, kuriuos pardavejas nori parduot. nenuderejo nuo vieno -
nuderejo nuo kito. kitaip tiesiog neapsimoka visas tas reikalas is viso.
4. pats tikrai nusipirktum jei ne uz pigiau, tai geresni varianta uz
tiek pat. tiesiog savo laiko paaukoti reiktu.