Tema: Re: elektromobilis
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-01-16 15:15:47
Draugas eksplotuoja Leaf, nuo pernai geguzes. Pirkta pas dileri USA,
nemusta/neskandinta. Kol kas vaziuoja be problemu, per tuos menesius
isuko ~8kkm, jokiu spec reikalu nera, gedimu nebuvo tai ir apie remontus
ner ka papasakot. Per salcius praeita savaite tas Leaf'as tiesiog
vaziavo, salona kazkaip silde, akumu talpos sumazejimas dienotvarkes
neitakojo niekaip. Tiesa, pas ji ta barzdaskute nakvoja siltam garaze,
tai krovimo salciai neitakojo, salone sausa - gal del to nera rasojimo
problemu, apie kurias 100elektrinis.lt raso. Apskritai tai ten eilinis
miesto kibiriokas, jei perkant nenauja - tai ir uz eilinio miesto
kibirioko kaina.
Jam didziausias privalumas - nemokamas parkingas. Daznai tenka parkuotis
Vilniuj raudonoj/melynoj zonoj po 2-3 valandas, tai auto i pliusa eina,
t.y. elektrai isleidziama maziau, nei sutaupo ant parkingo :)