Tema: Re: variklio užvedimas
Autorius: [mikro]
Data: 2017-01-12 14:21:00
cia po sonu avensis yra su mygtuku uzvedamas, tai jis ten chujovai kuriasi
ziema (zvakem pzdc) tai pati elektronika spustelejus ta mygtuka, suka
starteri koki 25 sekundes, ir jei nepasikuria - tada nutraukia.
pvz mano superbe tai mygtuka laikyti reikia, nu bet taip laikant irgi turbut
limitas yra kazkoks, dar neteko suzinot, nes kuriasi kaip priklauso...

"Dainiushas"  wrote in message news:o57gf8$i1g$1@trimpas.omnitel.net...

tai apie ką kalba. kaimynĘ stebėjau, pasuka kokias 5s, jau pradeda
griebt - išjungia. palaukia. vėl suka. vėl paleidžia. turbūt taip būtų
ir pabaigus akumuliatorių